MÜŞTERİ BAKIM TAKİP PROGRAMI

Programı hazırlarken dikkat ettiğim nokta; temel bilgisayar kullanımı olan bir kişiye dahi bu programı kullanabilmesini sağlamak olmuştur. İlk olarak programın özelliklerinden bahsedecek olursam:

PROGRAMIN  İŞLETMEYE KATACAKLARI:
  •   Müşteriye yapılan servis bilgileri tek bir ekranda listelenerek, her müşterinin geçmiş yıllara/aylara ait “hangi müşteriye hangi işlem yapıldığının” servis bilgisi verilebilecek.
  •    Kayıt edilen müşteri sayısı ve Bu müşterilere ait servis bilgilerinde sınırlama yoktur. Yani sisteme istenildiği kadar veri girişi yapılabilmektedir.
  •    Müşterinin bakım tarihinin yaklaştığı; bu ekranlar vasıtasıyla Sorgulanabilecek ve sorgulatma sonucu bakım tarihi gelen müşterilerin: İrtibat Numarası, Adresi, Adı gibi bilgiler listelenerek müşteriye ulaşılabilecek.
  •     Programın veri tabanı işletim sisteminden bağımsız olduğu için işletim sisteminiz çökse dahi veri tabanınıza zarar gelmeyecek.
  •    Veri tabanı dosyanız istenildiği zaman usb bellek, cd, harici harddisk gibi depolama cihazlarına yedek alınma özelliği vardır.
  •  (YENİ EKLENEN ÖZELLİK) Sistemde sorgulatma yapmasanız dahi "Bir Sonraki Bakım Tarihi" gelen müşterilerin listesini sistem size otomatik olarak bildirecek
  • Programın "Müşteri Ekle/Güncelle/Sil" ekranında; isminden de anlaşılacağı gibi müşteri kayıt vb. işlemleri yapılmaktadır. Burada dikkat edilen nokta TC Numarası aynı olan bir müşteri kayıt edilmeye çalışıldığında program "Bu kayıt veri tabanında mevcuttur" uyarısı verdirerek aynı kişiden birden fazla kayıtın engellenmesi sağlanmıştır.

  • "Müşteri Ekle/Güncelle/Sil" ekranında kayıtlı müşteriler aynı zamanda listelenerek kullanıcı sistemde kayıtlı müşterileri ve en son eklediği kaydı görebilmektedir.

Programın "Müşteri Ara" ekranında ;
  1. Kutucuklara girilen değerlere göre müşteri kayıtı getirilmekte ve bu getirilen müşterilere göre "Seç" işlemi yapılarak
  2. Müşterinin Kimlik Bilgileri, Cihaz Bilgileri, Bakım Bilgileri gösterilmektedir.
  3. Bu ekranda müşterinin önceki yıllara/aylara ait bakımlarının geçmişi listelenmektedir
  4. Yine bu ekranda müşteriye yeni servis yani bakım açılacaksa burdan müşterinin "Bakım Bilgileri" girilip Kaydet diyerek kişinin geçmiş servis bilgisine eklenmiş olur.
  5. Bu eklenen verilerde Güncelleme veya Sil işlemleri yapmak mümkündür.
Programın "Bakım Tarihi Sorgula" ekranında ;
  1. Müşterinin; "Bir Sonraki bakım ayı / Bir Sonraki bakım yılı" alanlarında girilen değerlere göre sorgulatma yapılır.
  2. Bu sorgulatma sonucu ilgili yıl ve ayı gelen yani bir sonraki bakım tarihi gelen müşterilerin hepsi bu ekranda listelenir.

Programımız kullanıma sunulmuştur, özelliklerini incelemek ve demo talebi için tıklayınız.
Web Adresi: 
http://www.takipsoft.com/musteri-takip-programi/




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başvuran varsayılan bitiş noktası öğesi bulunamadı. Hatası ve Çözümü

Verilen yolun biçimi desteklenmiyor. (C#, FileUpload Dosya Yükleme Hatası)

ExecuteScalar, ExecuteReader, ExecuteNonQuery Hangi Durumlarda Kullanılır