Müşteri Takip Programı, Teknik Servis Programı, Takip Programı

Tasarım ve kodlaması yaptığım, teknik servis üzerine faaliyet gösteren işletmelere dönük olan Müşteri Takip Programı'na yaptığım güncellemelere değineceğim.

Öncelikle sistemin genel olarak özelliklerinden bahsedecek olursam; 
  • Sisteme müşteri tanımlanır.
  • Tanıtılan müşteriye servis ve cihaz bilgisi girilerek ilgili müşterinin arşiv bilgisi oluşturulur
  • İlgili müşterilere bir sonraki bakım tarihleri belirlenir.
  • Bakım zamanı gelen müşteriler sistem tarafından otomatik uyarı verdirerek, müşteri adres/iletişim vb. bilgiler kullanıcı ekranına düşer ve servis işlemleri başlar
Mevcut sisteme ek olarak Personel Tanımlama / Bölge Tanımlama menülerini ekleyerek müşteriyi grupladık ve hangi işin hangi personel tarafından yapıldığını sistem üzerinden takip etmek amaçlı takip programımıza bu tanımlama ekranları eklenmiş oldu.

Teknik Servis / Müşteri Takip Programımız her geçen gün yenilenmekte ve ekstra özellikler eklenerek işletmenin işini kolaylaştırmaktadır. Programlarımızı hazırlarken sizlerden gelen geri dönüşleri dikkate alıyor ve ona göre yol haritası çiziyoruz.


Programımız kullanıma sunulmuştur, özelliklerini incelemek ve demo talebi için tıklayınız.
Web Adresi: 
http://www.takipsoft.com/musteri-takip-programi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başvuran varsayılan bitiş noktası öğesi bulunamadı. Hatası ve Çözümü

Verilen yolun biçimi desteklenmiyor. (C#, FileUpload Dosya Yükleme Hatası)

ExecuteScalar, ExecuteReader, ExecuteNonQuery Hangi Durumlarda Kullanılır